KAMENNÉ OBKLADY A DLAŽBY PRO VÁŠ INTERIÉR

mobil: +420 773 450 793 | email: info@interierstone.cz

Váš nákupní košík
obsahuje 0 ks za 0 Kč

Reklamace

Reklamace

  1. Kupující je povinen vadu reklamovat u prodávajícího.
  2. U zjevných vad obkladů a dlažeb (rozměry, křivost, záměny druhu) je nutno reklamaci uplatnit před zahájením kladečských prací. Zboží je třeba ponechat v původních obalech.
  3. Kupující je oprávněn vadu zboží reklamovat písemně zasláním na adresu provozovny prodávajícího, která je uvedena v článku I odst. 2 těchto VSP.
  4. Vadu zboží, na které se vztahuje záruka, je kupující oprávněn reklamovat nejpozději do uplynutí záruční doby (článek IV písm. B odst. 4 těchto VSP).
  5. Kupující je povinen spolu s reklamací vad zboží předložit reklamované zboží a umožnit jeho prohlídku za účelem posouzení reklamované vady zboží. Reklamované zboží je kupující povinen předložit v originálním obalu a v úplném stavu včetně jeho příslušenství a součástí a souvisejících dokladů (včetně daňového dokladu).
  6. Kupující je povinen při reklamaci předložit fakturu ke zboží.
  7. Kupující je povinen v reklamaci uvést číslo objednávky, název zboží a specifikovat vady, které reklamuje. Prodávající je dále povinen v reklamaci uvést, čeho se domáhá.
  8. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne jejího doručení případně ode dne předání reklamovaného zboží (článek IV písm. C odst. 5 těchto VSP).
  9. Je–li reklamace důvodná, prodávající ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci vyzve kupujícího, aby si opravené nebo vyměněné zboží vyzvedl, případně zboží zašle kupujícímu na jeho náklady poštou na adresu určenou kupujícím.
  10. Pokud prodávající reklamaci neuzná, oznámí to kupujícímu ve lhůtě uvedené v odstavci 9. Spolu s oznámením o neuznání reklamace prodávající kupujícímu sdělí, kolik by stála výměna nebo oprava zboží.
  11. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po obdržení oznámení o neuznání reklamace sdělit prodávajícímu zda žádá o provedení výměny či opravy zboží za úplatu, jinak je povinen si zboží v téže lhůtě vyzvednout nebo sdělit prodávajícímu kam má být zboží zasláno. Náklady spojené s vrácením zboží kupujícímu nese kupující.
Katalog INTERIER STONE ke stažení v PDF Kamenná poradna Rychlá doprava
Najdi nejbližší prodejnu

Najděte nejbližší prodejnu ve Vašem okolí. Stačí když vyplníte vaše poštovní směrovací číslo a nebo název Vaší obce/města.
Najít prodejnu
Doprava

doprava